Identiteetti kriisi vai väärät pillerit?

Te jotka olette pillerien takia kärsiny huonoista tai ylikuumenevista hermoista niin mistä tiesitte sen johtuvan just pillereistä?=) Viime kuus olin miehelle joka ikisestä asiasta ihan tuhottoman hermostunu. Pillereitä viikko jäljellä tuolloin. Ja nyt ku on vielä viikoksi pillereitä jäljellä minä oon hermostunu lasten hoitopaikas ja omalla työpaikallani enkä ollenkaan tunnusta että mä olisin tuollainen ja rupesin miettimään tätä pilleri hommaa. Yleensä mun hermot kestää ja jaksaa ja venyy ja paikkuu ja olen (tai ainakin ollut) hyvin ymmärtäväinen mutta nyt olen tulta ja tappuraa.  Haluaisin nyt palavasti kokemuksia jos jollain on samanlaisia tai sitten mulla on edessä työpaikan ja koko alan vaihto ja voisin mä varmaan mennä jonnekkin pehmoseen huoneeseen hetkeksi hyppimään seinille. MITÄ TÄMÄ ON?????

23.9.2012
myrmeli
myrmeli

Niin tuonki minä ymmärtäisin mutta ku mä oon noita pillereitä syöny nyt reilun vuoden ja tuntuu että tämä (olo ja räjähdykset) vaan pahenee kuukausi kuukaudelta että kerääntyykö hormoonit ehkä jotenki kroppaan? Mä oon ihan hirveen itkuinenki...

Menkkojen aikaan mä oon yksi aurinko vaikken vuotamisesta pidäkkään ja sekin on outoa vai onko se sitten sen ansiota ku on viikko aikaisemmin antanu tulla kaiken niin sitten on helpompi olla...

23.9.2012
myrmeli
myrmeli
Tapahtui virhe. Yritä myöhemmin uudelleen.
Ladataan...