Ois melkein voinu laittaa noihin vinkkeihin :D

kuulkee ku jos tuotteessa sattuu olemaan joku vika niin aina, toistan: AINA kannattaa reklamoida suoraan valmistajalle :D Myö ostettiin vapuksi pussi ilmapalloja, kkuven kappaleen pakkauksesta kolme oli hapertunut rikki. No kaupan vikahan se tietty on, mitäs myyvät vanhoja. Mutta laitoin viestiä valmistajalle ja tällä viikolle sieltä tuli paketti: kaks pussia tavallisia ilmapalloja (toisessa pussissa on 50 palloo, että siinähän puhalletaan :D), yks pussi jättipalloja, yksi itsetäyttyvä foliopallo, pelikortit ja vielä semmonen tosi kiva kirja. Kaiken tämän mukana tuli vielä pahoitelu kun vastaus kesti näin kauan :) Jotta joo, ollaan hyvin tyytyväisiä asiakkaita :)

14.6.2012
riu
riu

Wau mikä "lepyttely lahja" toki mä en niin noista ilmapalloista piittaa ku meillä on tota tiiliseinää ja muuta terävää niin poksahtelee joskus vähä liianki kans ja jos vielä noin monta vielä olis niin huhhuh....siinähän olis jo posketkin niin kipeänä. Otahan Riu rauhallisesti niitten kans!!!=)

Mä kans kausiluontoisesti harrastan tuota valittamista. Ärsyttää jo ihan sellainenki asia kuin joku lohkeava jugurtti..ku avasin ekan kerran sen kannen totesin sen oleva vaan puoliksi tavaraa täynnä... silloin mä kyllä ajattelin että mua on huijatttu. Joskus kyllä tulee olemattomia bonuksia ja joskus ihan hyvin. Muistan ku pienenä meidän jugurtista löytyi mato, niin korvauksena tuli sellanen satsi jugurttia että tuntu meillä olevan aina jugurttia=)

14.6.2012
myrmeli
myrmeli

saa kaupasta rahat takaisin ja pahoittelut, mutta ei muuta :D

14.6.2012
riu
riu
Tapahtui virhe. Yritä myöhemmin uudelleen.
Ladataan...