Minipillereistä!

Onko muilla ollut alavatsakipua kun on aloittanut minipilsut??Olen nyt 3 päivää syönyt cerazetteja ja tänään alkoi vuoto.Aamulla vuosin enemmän ja rauhottu ja nyt taas lorisee enemmän.Mulla iski kauhee paniikki sen takiakin kun sain reilu kuukausi sitten keskenmenon ja vuosin aivan kauheesti niin että verensiirto jouduttiin tekemään niin siitä jäänyt kammo!Ja säikähdin ihan hirveesti kun kova vuoto alkoi,kun ensin kaksi viikkoa kesti menkat ja nyt heti tämmönen.Piti jo neuvolaankin soittaa ja kysyä neuvoa.Mutta mitä nyt olen tuolta ja täältä lueskellut niin taitaa olla ihan normaalia!!

14.5.2012
marika81
marika81
3 years, 7-month-old toddler

noh mites täällä kävi ? tuliko lasta vai ei?

14.9.2012
Sarppu
Sarppu

Mulla kanssa alkuun oli runsas vuoto. Ihan säikähdinkin kun muistutti keskenmenoa =/. Ja myös alavatsa oli toosi kipiä.

Mutta kun jakso jatkaa pillereitä niin helpotti. Mulla ollut aina runsas vuoto, mutta nyt oon 4kk syönyt pillereitä niin vuodot niukentunut ja tulevat säännöllisesti. En voi olla kun helpottunut. 

Ja monethan lopettaa  liian aikasin pillerit, kun ei jaksa yrittää. Mullakin oli vaan se eka vuoto tosi paha ja kesti parikin viikkoa. Mutta nyt on hyvä =)

11.7.2012
Suklizz
Suklizz

Tuolla muilla keskustelupalstoilla luki että joillakin on tullut runsasta vuotoa koko ajan....En sitten näistä tiedä!Aikasemminkin ihan lorahti kun penkiltä nousin ja nyt pitäisi kehdata vielä lähtee ihmisten ilmoille!Mä tietysti kuulun siihen ryhmään joka vuotaa paljon!!Näistä pillereistä kun ei oo mitään kokemusta niin vähän hirvittää tämmöinen vuoto.....

14.5.2012
marika81
marika81
Tapahtui virhe. Yritä myöhemmin uudelleen.
Ladataan...