Sralla, viallisten tuotteiden palauttamisesta kauppaan

Ostin siis viime viikolla 2 kahden kappaleen paketteja lasten pinnejä. Tänään aukaisin niistä toisen paketin, ja heti toinen kahdesta pinnistä rikkoutui, kun otin ne siis pahvista irti. Vein sen rikkoutuneen pinnin liikkeeseen, mutta ehjäkin pimmi olisi pitänyt palauttaa, jotta vaihdossa olisi saanut uuden paketin. Varmasti ihan normi käytäntö. Sanoin kyllä kassalla myyjälle, siinä oli 2 heitä, etten tiennyt, että myös ehjä pinni olisi pitänyt palauttaa. Kaupassa on nyt rikkinäinen pinni, ja tässä kotona siitä paketista ehjä myös. En kyllä ajatellut että suoraan paetista otettaessa pinni hajoaa.

26.10.2015
PekkajaMatti
PekkajaMatti

Kiitos vastauksista ja näkökulmista kaikille.

27.10.2015
PekkajaMatti
PekkajaMatti

En tiedä mistään mitään mutta jos maalais järjellä ajattelee niin eikös ole aivan sama avata hyllystä paketti antaa toinen Pinni asiakkaalle ja korvata se risalla ja lähettää se,kuin asiakkaan ehjä+risa paketti.. Paitsi että kaupassa avattu saattaa olla ehjemmin ja siistimmin avattu eli parempi 😊

27.10.2015
Vipe
Vipe

Juuri näin sralla! 😊 kerroit sen paremmin ku minä..☺ Tietty mäkin aina testaan sitten sen uuden, ett toimiihan se, ennen kuin luovutan asiakkaalle.😊

26.10.2015
NemiMilla
NemiMilla

No ihan loogisesti ajatellen, ei kaupan myyjä voi oikein mennä avaamaan uutta pakettia josta nappaa sen yhden pinnin.

Kauppa saa niistä viallisista paketeista rahat takaisin toimittajalta.

Etenki jossain marketissa rivimyyjän kädet on sidotummat kuin tuoteryhmävastaavalla.

Miekin siis 5,5 vuotta aikanaan ollut myyjänä. Ei siinä kauheesti voinu lähtee sooloilee.

26.10.2015
misukka
misukka

Mulle ei tullut muita myyjiä täällä mieleen kuin Sralla. Muidenkin vastaukset kelpaa minulle.

26.10.2015
PekkajaMatti
PekkajaMatti

Niin, mulla 14v kaupanalaa takana, myymälä puolella.☺

26.10.2015
NemiMilla
NemiMilla

Juu, ja Sralla siis kaupassa työssä, niin siksi hänelle laitoin tän aloituksen.

26.10.2015
PekkajaMatti
PekkajaMatti

Juu, kiitos vastauksesta. Tämä selvittikin asian.

Multa siis kysyttiin liikkeessä siitä ehjästä pinnistä. Jos se olisi ollut mukana, olisivat paketin vaihtaneet. Enpä osannut ennakoida tilannetta, palautusta.

26.10.2015
PekkajaMatti
PekkajaMatti

Ei kai haittaa vaik vastasin, omakohtaisesti?!😊 Vaikka ei ollu mulle tarkoitettu kysymys!☺

26.10.2015
NemiMilla
NemiMilla

Meidän kaupassa on pelisääntö ett viallisen tuote pitää palauttaa "kokonaisena" paketina (eli puhun nyt esim. paristot, pinnit) eli tarkoitan ett se viallinen pinni+ ehjä. Mutta jos asiakas tulee mulle tiskille vaihtamaan sen yhden rikkinäisen ja se ehjä on kotona, nii kyll mä ainakin vaihdan sitten sen rikkinäisen yhteen ehjään. Ei meillä juoksuteta asiakkaita kodin- kaupan välillä.☺ ja en todellakaan ale selittelemään asiakkaalle ett "sulla pitää olla koko pkt mukana"..😊 Mutta taas kauppa kohtaisesti, on niuhoja tiukkapipoja tiskin takana tai sitten niitä asiakas ystävällisiä myyjiä! 😊

26.10.2015
NemiMilla
NemiMilla
Tapahtui virhe. Yritä myöhemmin uudelleen.
Ladataan...