Multa hajoo kohta pää
Siis onko Saunalahti todella näin vaikea tapaus? Erehdyin viime torstaina puhelinmyynnistä tilaamaan mobiililaajakaistan ja pian ilmeni että ollaan vielä vuoden päivät naimisissa DNAn kanssa tuon kiinteän liittymän vuoksi. Yritin soitella myyjälle, ei vastausta. Perjantaina soitin asiakaspalveluun joka käänti myyntiin... 25 minsan odotuksen jälkeen paloi käpy kun ei vastata. Olen ilmoittanut monenlaisia reittejä pitkin sinne että haluan perua sen liittymän ja minkäänsortin vastausta ei tule.Niin kirjallisesti kuin suullisestikin. Olen myös ottanut itselleni kopion viesistä jonka kirjoitin asiakaspalveluun. Onko tämä kovinkin yleinen tyyli Saunalahdella. Toivotaan, että se asiakas tympiintyy liikaa kun ei vastata ja jättää sen liittymän itselleen? IKINÄ, EI IKINÄ enää Saunalahtea eikä Elisaa tähän taloon! Kun nyt pääsisi eroon koko puljusta ni olisin äärettömän tyytyväinen.

Vastaa
Listaa uusin ensinOn toki palautusoikeus. mutta milläs palautat kun et saa ihmisiä kiinni...

Mä just vaihdoin samojen ongelmien takia dna.lta saunalahdelle.. Hyvin on palvelu pelannut. . Sulla oli huono tuuri

No kyllähän se firman sisällä juttujen muuttaminen aina toimii, etenki jos suostut uusimpaan ja hienoimpaan viritykseen. Mut annapa olla jos yrität irti pyristellä. Ei mitään saumaa näköjään.

Meillä on kyllä toiminu saunalahden kans kaikki aina mainiosti. Asiakaspalveluun saa aina nopeesti yhteyden ja muutenkin kaikki hyvin ja joustavasti heidän puoleltaan hoidettu.
