Kun jatkat tämän sivun käyttöä hyväksyt samalla evästeiden käytön. Voit lukea lisää tästä linkistä.

Tavallisia kysymyksiä

Libero-vaipat
Libero-housuvaipat on todella helppo vaihtaa kun lapseni on pissannut, mutta kuinka vaihdan housuvaipan isomman hädän kohdalla?

Libero-housuvaipat pystyy vaihtamaan kätevästi, kun repäisee kummankin sivun auki ja vetäisee vaipan pois haaruksista. Tämä käy kätevästi lapsen seistessä.

Libero-housuvaippojen takaosassa on myös kätevä teippi, jonka avulla pystyt pyöräyttämään vaipan rullalle.

Lisää tietoa Libero-vaipoista löydät kohdasta tuotteet.

Voinko ostaa vaippoja verkosta?

Valitettavasti tällä hetkellä ei ole mahdollista ostaa tuotteitamme verkkokaupasta. Libero Premature vaippoja voit ostaa meiltä suoraan lähettämällä tilauksesi sähköpostiosoitteeseen libero.kysymykset@sca.com tai soittamalla kuluttajapalveluumme 0203 03002 palvelemme arkisin klo 9-11.

Miten voin ilmoittaa viasta Libero-tuotteessa?

Jos havaitset Libero-tuotteessa vian, lähetä viesti osoitteeseen libero.kysymykset@sca.com tai soita numeroon 0203 03002 palvelemme arkisin klo 9-11.

Mikä vaippa sopii lapselleni?

Libero-vaipoissa kiloluokat menevät hieman päällekäin eri koissa, jonka ansioista löytyy varmasti sopivan kokoinen vaippa lapsellesi heti syntymästä leikki-ikäiseksi. Mikäli vaippa vuotaa, suosittelemme kokeilemaan yhtä kokoa isompaa vaippaa.

Lisää tietoa vaipoista ja kokoluokista löydät täältä.

Liberolaukku
Mikä on Liberolaukku?

Liberolaukku on Liberon aloituspakkaus, jonka aiemmin jaoimme sairaaloiden kautta. Nykyään Liberolaukun saa, kun on rekisteröitynyt Liberokerhon jäseneksi ja lisännyt tietoihin lasketun aikansa. Lähetämme automaattisesti Liberolaukku-kupongin tilin tiedoissa olevaan osoitteeseen kun laskettuun aikaan on noin 7 viikkoa. Toimitusaika kupongille on noin 8 arkipäivää. Kupongilla pääsee noutamaan Liberolaukun valitsemasta K-ruokakaupasta ilmaiseksi.

Mikäli olette adoptiovanhemmat, laitattehan meille viestiä libero.kysymykset@sca.com, niin lähetämme teille aloituspakkauksen erikseen.

Mikäli taas odotatte kaksosia tai kolmosia, otattehan meihin yhteyttä myös libero.kysymykset@sca.com kautta niin päivitämme tiedot puolestanne ja saatte Liberolaukut kaikille lapsillenne.

Koska saan Liberolaukun?

Lähetämme automaattisesti Liberolaukkuun oikeuttavan kupongin, kun olet kirjautunut Liberokerhon jäseneksi ja lisännyt lasketun aikasi tilisi tietoihin. Kuponki lähetetään noin 7 viikkoa ennen laskettua aikaasi ja toimitusaika on noin 8 arkipäivää. Kupongilla pääset noutamaan Liberolaukun ilmaiseksi valitsemastasi K-ruokakaupasta.

Mikäli olet jo synnyttänyt, rekisteröithän lapsesi syntymäajan tilisi tietoihin viimeistään lapsen ollessa 5 viikon ikäinen. Näin tulet saamaan myös kupongin automaattisesti.

Liberolaukku ja sen sisältö on suunniteltu vastasyntyneelle, jonka vuoksi kuponkeja lähetetään lapsen 5 ikäviikkoon asti.

Miten toimia kun olen uudelleen raskaana ja jo Liberokerhon jäsen?

Liberolaukun saa jokaiselle lapselle. Sinun tulee vain rekisteröidä uuden tulokkaan tiedot tilillesi (viimeistään kun hän on 5 viikkoa vanha), niin laitamme Liberolaukku-kupongin automaattisesti matkaan.

Muistathan tarkistaa, että osoitetietosi ovat myös ajan tasalla.  

Liberokerho
Mikä on Liberokerho?

Kun rekisteröidyt Libero-sivustossa sinusta tulee samalla Liberokerhon jäsen – kerho on vanhemmille suunnattu upea foorumi verkossa. 

Liberokerhon jäsenenä voit
– vaihtaa vinkkejä ja neuvoja muiden vanhempien kanssa foorumilla

– rekisteröityä sähköpostissa lähetetyn kuukausikirjeen saajaksi

– vastaanottaa vauvan kehityksestä viikko viikolta kertovia kirjeitä sähköpostissa, jos olet raskaana

– kerätä pisteitä Libero-vaippapakkauksista

– saada vain jäsenille suunnattuja tarjouksia.  

Voit liittyä jäseneksi ja hyödyntää kaikki erikoistarjoukset rekisteröitymällä.

Miten voin päivittää tietoni Liberokerhossa?

Tietojen päivittäminen on helppoa. Kirjaudu Liberokerhoon ja siirry oikean palkin kautta kohtaan Oma tili, jossa pääset päivittämään tietojasi. Päivitä tiedot ja paina tallenna.

Miten voin lopettaa Liberokerhon jäsenyyteni?

Voit lopettaa jäsenyytesi Liberokerhossa ottamalla meihin yhteyttä libero.kysymykset@sca.com  Huomiothan, että silloin jäsenyytesi lopetetaan pysyvästi ja kaikki keräämäsi Libero-pisteet poistuvat.

Libero-pisteet
Mitä Libero-pisteet ovat?

Voit kerätä pisteitä samalla, kun ostat Libero-vaippoja.

Saat Libero-pisteitä yksilöllisistä koodeista, jotka on painettu vaippapakettiin.

Pakkauksen koko määrää Libero-pisteiden määrän.

Mistä löydän Libero-koodit?

Libero-vaipoissa yksilölliset koodit on painettu pakkauksen yläosaan sisäpuolelle repäisy kohdan lähelle. Koodissa on yhteensä kymmenen merkkiä ja se muodostuu kirjaimista sekä numeroista.

Koodin löydät kaikista Liberon vaippapakkauksista paitsi Libero SleepTight ja Libero Swimpants -pakkauksista.

Miten kerään Libero-pisteitä?

Voit kerätä Libero-pisteitä verkossa. Se on helppoa, ja pisteesi ovat sen jälkeen aina käytettävissäsi.

Kirjaudu sisään ja siirry kohtaan Rekisteröi koodi ja kerää pisteitä!

Yhteistyö
Yhteistyö / sponsorointi

Onko sinulla blogi, Instagram ja / tai Facebook -tili, jossa kerrot lapsista, perheestä ja kaikesta mitä jokapäiväisessä elämässä tapahtuu? Olet tervetullut lähettämään viestiä meille libero.kysymykset@sca.com, jossa kerrot blogisi, Instagram ja/tai Facebook -nimesi sekä yhteystietosi (nimi, osoite, puhelinnumero). Palaamme sinulle kun olemme lukeneet viestisi.

Tapahtui virhe. Yritä myöhemmin uudelleen.
Ladataan...